Mest populæret de siste 7 dagene


tirsdag 10. mars 2009 |


Hvem vinner tippeligaen 2009? [Hjelp trengs!]

Nå er tippeligaen snart i gang, og da er det klart for de seriøse og useriøse tippinger og veddemål i vårt langstrakte land. I forbindelse med dette har jeg et dilemma. En gjeng på jobben har inngått et veddemål - hvilket innebærer at vi må levere inn kupong med det vi tror blir plasseringen til de 16 lagene i tippeligaen. Har fulgt med noe, men ikke i nærheten av å kunne nok om norsk tippeliga.

Jeg personlig tror kanskje at jeg skal sette Stabæk som nr.1 . Evt. Rosenborg. Resten sitter jeg å grubler på.

(OBS! Jeg er ikke Stabæk eller Rosenborg-fan, men må jo være realistisk!)

Har du forslag på hvem som vinner tippeligaen og hvem som følger etter? Hjelp en stakkar og sleng inn din liste i kommentar-feltet! Kanskje andre som også finner det nyttig!

Bilde: FMNorge


Fotball på nett:

Her er de nye fotballstemmene | Nord er best-vest er verst | Jeg elsker IL Sport | Kjempesprang på FIFA-rankingen | Argentinas toppscorer slutter etter krangel med Madonna | Høglis fotballiv snudd på hodet | Viser bare at jeg er sårbar| Zlatan og Mourinho kan havne i Real| Fra Arsenal til Lillestrøm| Knuste Glimt med fysioterapeuten på banen| Superdoen slo til igjen|Landslagstrener tror Nordtveit blir en eliteserie-hit|Kim Holmen nær Stabæk-overgang


10 kommentarer:

Anonym sa...

1. RBK
2. Tromsø
3. Stabæk
...
...
16. Sandefjord.

Tippeligaen blir veldig gjevn i år så det er vanskelig å si!

Anonym sa...

1.Fredrikstad
2.Rosenborg
3.Stabæk

Anonym sa...

1. RBK
2. Stabæk
3. TIL
LSK
..
..
..
..
..
14. Start
15. Aafk
16. Sandefjord

Anonym sa...

1. RBK
2. Stabæk
3. Lillestrøm
4. Molde
5. Tromsø
..
..
14. Sandefjord
15. Strømsgodset
16. Start

Anonym sa...

en ting jeg ikke helt skjønner er hvorfor folk tipper sandefjord under lag som SF rundspilte, og knuste ifjor? SF er også det eneste av lagene som rykka opp ifjor som har styrket seg vesentlig.
1 Rosenborg
2 Stabæk
3 Lillestrøm
4 Brann
5 Tromsø
6 Vålerenga
7 Viking
8 Fredrikstad
9 Sandefjord
10 Lyn
11 Bodø/Glimt
12 Molde
13 Odd
14 Start
15 Strømsgodset
16 Aalesund

Anonym sa...

Rosenborg!!:) Lett...

android-rookie sa...

Jeg landa på RBK selv til slutt. Får se om det var et smart valg!

Anonym sa...

1. Lyn
2. Vålerenga
3. Stabæk
4. Rosenborg
5. Molde
6. Odd Grenland
7. Fredrikstad
8. Brann
9. Bodø/Glimt
10. Start
11. Strømsgodset
12. Sandefjord
13. Viking
14. Tromsø
15. Lillestrøm

Hilsen Paddy:)

Anonym sa...

Haha, Lyn på første plass? Det der skjer nok ikke i år!!

Anonym sa...

De som gjetta Rosenborg så er det bra. Fordi dem leder ganske mye i tippeligaen.

Legg inn en kommentar

(Vennligst prøv å bruke et (kalle)navn istedet for "Anonym", slik at det blir lettere å henvise til din kommentar i en senere kommentar fra meg eller andre besøkende)