Mest populæret de siste 7 dagene


mandag 9. februar 2009 |


Motebloggere tar over verden!


Kanskje ikke verden, men i allefall Norge føles det ut som. Når man er innom blogglisten.no, så føles det ut som alle bloggene som er synlig der er moteblogger. For min del er også veldig personlige blogger som sier hva du spiste igår kveld og dreit idag morges lite interessante (personlig har jeg ikke noe imot disse aktivitetene så det er sagt).

Jeg tenkte jeg ville gjøre et liten opptelling av motebloggene som ligger på topplisten av blogglisten.no. I topplisten er 100 mest poppisbloggene listet opp. Du kan gjette hvor mange av disse bloggene som ligger her som kan karakteriseres som moteblogger.

Ferdig?

Svar: Jeg gadd ikke å telle ferdig - det er jo faen meg bare moteblogger og personlige jenteblogger som har innhold skrevet av fjortisser (om ikke alder, så er innholdet på det nivået!).

Hvis noen faktisk gidder å telle dem (innebærer jo også at man må innom der), del det gjerne her. I mellomtiden skal har jeg en jobb å gjøre med å finne ut hvorfor moteblogger er mest pop, hvorfor så mange folk faktisk gidder å dra gjennom, og hvorfor egentlig alle disse jentebloggene likner på hverandre.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

(Vennligst prøv å bruke et (kalle)navn istedet for "Anonym", slik at det blir lettere å henvise til din kommentar i en senere kommentar fra meg eller andre besøkende)