Mest populæret de siste 7 dagene


onsdag 4. februar 2009 |


Ikke enda en jævla blogger!

Det er kanskje noe slikt som gikk gjennom hodet ditt da du på et eller annet vis klarte å snuble deg inn på Nedskrevet. Du har god grunn til å tenke noe sånt. Tross alt - det finnes ørten andre (norske) blogger, der innholdet og kvaliteten er noe varierende. De fleste kan ofte karakteriseres som direkte ræva, mens noen få faktisk er interessante å følge med på.

Når det er sagt, så tror jeg ikke Nedskrevet. er noe revolusjonerende eller Weblog Awards-kandidat - ikke foreløpig i hverfall. Men når det popper opp såkalte moteblogger i vest og øst i den digitale sfæren, der det oftest er hjernedødt innhold som presenteres, så rettferdiggjør det at jeg også slenger ut en ny blogg med mine skriblerier.

En annen grunn for at Nedskrevet. er oppe og går er fordi det rett og slett finnes lesere for denne typen blogg. Og jeg vet med sikkerhet at uansett hvordan det skulle gå, så er det alltid én som vil lese innleggene mine. Nemlig meg.

Ellers, kos deg på Nedskrevet., og legg igjen dine intelligente kommentarer. Cheers.

(Foto: Annie Mole, Flickr)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tja, motebloggene løser vel ikke verdensproblemene, men å kalle dem for "hjernedøde" er vel litt for hardt tatt i..

Uansett, blir spennende å se hva du får til! Lykke til.

Legg inn en kommentar

(Vennligst prøv å bruke et (kalle)navn istedet for "Anonym", slik at det blir lettere å henvise til din kommentar i en senere kommentar fra meg eller andre besøkende)