Mest populæret de siste 7 dagene


fredag 26. juni 2009 |


Michael Jackson lever!

Den utrolige Michael Jackson kan ha fysisk sett dødd i natt. For mange er dette en tragedie. Men det er ingen tvil om at denne etterhvert så eksentriske popartisten vil leve videre i flere ti-år fremover gjennom musikken han har laget.

Selv om MJ har gjort mye rart i det siste, og han som person mistet en del av sjarmen, så er det musikken jeg vil huske han for. For hver gang jeg hører musikken hans, er det én ting som slår meg. Nemlig at alle har kjennskap til MJ. Og da mener jeg alle!

For fortell meg om én person på denne jorda som ikke har hørt om MJ? Spill musikken hans, og du får med unge, gamle, nordmenn, indere, menn og kvinner. Det er det jeg jeg kommer til å huske. Hver gang jeg hører musikken.

Hva han har dødd av ser visst ut til å ikke være helt bestemt. Jeg tviler sterkt på at det er noen andre som står bak dette dødsfallet, men slike spekulasjoner får vi vel vente med.

R.I.P M.J!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dritbra musikk, men ganske snål...

R.I.P sa...

MJ er kongen av pop for alltid!

Anonym sa...

1. Det er VELDIG MANGE her på jord som ikke har hørt om MJ. I den industrialiserte verden er det nok derimot ikke så mange.
2. Musikken til MJ vil ikke kun leve videre i TIÅR. Den er en del av musikkhistorien og vil leve så lenge menneskene lever.

Anonym sa...

Han kommer ingen til å ta. Han er king og pop!
Alltid i våre hjerter.. Selveste MJ

R.I.P

Man kan ikke tro at han er død !?

Legg inn en kommentar

(Vennligst prøv å bruke et (kalle)navn istedet for "Anonym", slik at det blir lettere å henvise til din kommentar i en senere kommentar fra meg eller andre besøkende)