Mest populæret de siste 7 dagene


fredag 10. juli 2009 |


Ukens useriøse: Dumme mennesker, menn er menn og en smårar videoklipp!

Tenkte å avslutte uken med noen useriøse betraktninger, men som av noen kan betraktes som seriøse.

1. Dumme mennesker

Alle kjenner til okseløpene i Pamplona (Spania). Er du sløv nok til å ikke kjenne til dette, bør du lese bakgrunnen her. Jeg har forståelse for at dette er en tradisjon som strekker mange år tilbake i tid. Men når jeg ser bildene fra okseløpene, undres jeg over hvordan mennesker i det hele tatt gidder å være med på noe sånt. Er det ungdommelig dristighet blandet med en solid porsjon dumhet? Eller er det kun snakk om dumme mennesker? Hvorfor man gidder å risikere livet for noe slikt har jeg ennå ikke forstått. I følge VG: "Vedkommende fikk nakken gjennomboret av en okse...". Jaha, du sier det ja? Hvis du er fortsatt i tvil om dette er en farlig affære, anbefaler jeg deg å se på videoen under.



Kan noen vennligst forklare meg hvorfor man gidder å være med noe sånt?


2. Menn er menn

Bildet av Obama som visstnok ser på bakenden til en jente sprer seg fortere enn svineinfluensaen på nettet. Jeg tviler egentlig på at det er rumpa han ser på, men hvis han gjør det, så må vel man bare innse at menn er menn. Bare fordi du er president i et av verdens mektigste land, betyr ikke at du mister interessen for det motsatte kjønns fristelser. Med mindre du er en homofil mann da. Men det er vel litt dumt at han snudde seg etter en 16-åring...


3. Smårar videoklipp


Så nettopp et videoklipp på VG, av Marie Sjøvold som er fotograf. Hva syns jeg om den?
1) Spennende klipp, men..
2) Jeg syns videoen var litt smårar med tanke på at den viser familien i intime situasjoner. Jeg hadde neppe lagt ut noe sånt.
3) Jeg trodde at babyer ikke skulle sammen med foreldrene, siden det er fare for at foreldrene plutselig ruller over ungen. Tok kanskje feil der?

Sjekk ut selv her.

2 kommentarer:

Anonym sa...

For min del kan de oksene spidde de jævlene! Dette er og forblir dyreplageri!!
Så pass for de som blir tråkka eller spidda...

Anonym sa...

Hvis det hadde gått ei jente forbi meg med ei selvlysende rosa kjemperæv som det på bildet så hadde jeg også snudd meg :-)

Legg inn en kommentar

(Vennligst prøv å bruke et (kalle)navn istedet for "Anonym", slik at det blir lettere å henvise til din kommentar i en senere kommentar fra meg eller andre besøkende)